rss

Το Σχολείο μας,ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και το Μουστάκειο Κληροδότημα συνεργάστηκαν και συνδιοργάνωσαν εκπαιδευτική-ψυχαγωγική εκδρομή στην Κεντρική Μακεδονία. Στην εκδρομή συμμετείχαν το σύνολο των μαθητών/τριών του Σχολείου και οι γονείς-συνοδοί τους καθώς και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου.

Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2015 ξεκινήσαμε από την Πίσω Μεριά με κατεύθυνση το λιμάνι του Γαυρίου και με το καράβι της γραμμής περάσαμε απέναντι, στη Ραφήνα, απ' όπου ουσιαστικά θα άρχιζε το μακρινό ταξίδι μας προς τα βόρεια. Ύστερα από αρκετές ώρες φτάσαμε στη Νάουσα και διανυχτερεύσαμε σε ξενοδοχείο της περιοχής.

Την επόμενη μέρα το πρωί αρχικά επισκεφτήκαμε τις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Νάουσας όπου ο εκπαιδευτικός – συντονιστής του προγράμματος γνωρίστηκε με τους μαθητές/τριες στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Κέντρου. Ακολούθησε καταιγισμός ιδεών, συζήτηση και άλλες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

Αργότερα, κατευθυνθήκαμε όλοι μαζί στο άλσος του Αγίου Νικολάου, το μοναδικό στην Ελλάδα υπεραιωνόβιο άλσος πλατάνων, που παίρνει ζωή από τις πηγές του ιστορικού και πολλαπλά πολύτιμου, ποταμού της Αράπιτσας. Στη σκιά του αναπαύεται το απέραντο πράσινο του φυσικού χλοοτάπητα που συνυπάρχει με το άγριο αυτοφυές πυξάρι, τη φλαμουριά, τη βελανιδιά και το άφθονο νερό σε μια σπάνια συμφωνία ήχων και χρωμάτων. Στο άλσος με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού- συντονιστή του προγράμματος οι μαθητές/τριες γνώρισαν και ήρθαν σε επαφή με τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, περπατώντας και συμμετέχοντας σε βιωματικές δραστηριότητες.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας, πήγαμε στη Θεσσαλονίκη, περπατήσαμε στη "Νέα παραλία" της και γνωρίσαμε την ιστορία της πόλης, ύστερα από επίσκεψη στο μνημείο-σύμβολο της, τον Λευκό Πύργο.

Το Σάββατο 9 Μαίου επισκεφθήκαμε τον Αρχαιολογικό Χώρο της Βεργίνας (Αιγές) και παρακολουθήσαμε ξενάγηση στο στέγαστρο των Μακεδονικών Τάφων. Το δέος μπροστά στο θάνατο, η αίγλη της βασιλικής λάμψης, η συγκίνηση που γεννά το τραγικό τέλος του βασιλικού οίκου των Τημενιδών, είναι ιδέες σύμφυτες με το χώρο των βασιλικών τάφων των Αιγών.

Στη συνέχεια, ανεβήκαμε το όρος Βέρμιο όπου προσκυνήσαμε τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σουμελά στο μοναστήρι που φέρει το όνομά της.

Αμέσως μετά, κατευθυνθήκαμε προς την Έδεσσα, την πρωτεύουσα του νομού Πέλλας, την πόλη των νερών, όπου εντυπωσιαστήκαμε -κυρίως- από τον καταρράκτη Κάρανο, βλέποντας το ορμητικό νερό να πέφτει από ύψος 70 μέτρων.

Και τα δύο βράδια, μετά από κουραστικές αλλά γεμάτες νέες γνώσεις και υπέροχες εικόνες μέρες, επιστρέφαμε στο ξενοδοχείο.

Την Κυριακή 10 Μαΐου πρωί πρωί πήραμε το μακρύ δρόμο της επιστροφής για την Άνδρο. Ακόμα ένα όμορφο ταξίδι είχε λάβει τέλος...